Forma studiów: hybrydowe
Liczba semestrów: 2
Cel studiów: Celem studiów jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów i nowych technologii w budowaniu relacji z klientem i otoczeniem.
Dla kogo?
- małych i średnich przedsiębiorców a także dla wszystkich zatrudnionych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji, wykorzystywania najnowszych technologii do promowania działalności a także rozwinąć umiejętności niezbędne w pracy na stanowiskach specjalistów ds. komunikacji i promocji.
W programie studiów znajdą się między innymi:
– Zarządzanie projektem
– Myślenie projektowe (Design Thinking)
– Tworzenie strategii komunikacyjnych
– Nowoczesne narzędzia promocyjne
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwię Tarasewicz-Gryt, dra Wojciecha Topczewskiego
Zasady rekrutacji:
Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:
- podanie o przyjęcie na studia podyplomowe pobrane z naszej strony internetowej
- kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu) lub poświadczonej kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych
lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena: 4800 zł (możliwość płatności w ratach)