Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych

Forma studiów: hybrydowe
Liczba semestrów: 2

Cel studiów: Celem studiów jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów i nowych technologii w budowaniu relacji z klientem i otoczeniem.

Dla kogo?

  • małych i średnich przedsiębiorców a także dla wszystkich zatrudnionych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji, wykorzystywania najnowszych technologii do promowania działalności a także rozwinąć umiejętności niezbędne w pracy na stanowiskach specjalistów ds. komunikacji i promocji.

W programie studiów znajdą się między innymi:

– Zarządzanie projektem

– Myślenie projektowe (Design Thinking)

– Tworzenie strategii komunikacyjnych

– Nowoczesne narzędzia promocyjne

Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem, m.in: dr Oliwię Tarasewicz-Gryt, dra hab. inż. Wiesława Ceterę, prof. UW, dra Wojciecha Topczewskiego

Zasady rekrutacji:

Złożenie w dziekanacie Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych następujących dokumentów:

  • podanie o przyjęcie na studia podyplomowe pobrane z naszej strony internetowej
  • kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu) lub poświadczonej kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych

lub przesłanie wyżej wymienionych dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy dziekanatu dziekanatWNHiS@kans.pl, z zastrzeżeniem okazania oryginału dyplomu ukończenia studiów wyższych w późniejszym terminie.

O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

Cena: 4800 zł (możliwość płatności w ratach)

Chcesz otrzymywać bieżące informacje?
Zapisz się do naszego newslettera:
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania:
Skip to content